ضمن سلام و خوش آمد گویی به شما کاربر گرامی

پاسخ سؤالاتی که کاربران محترم  راجع به شیوه کار وب سایت تخصصی درسُ کتاب دارند را در همین قسمت می توانند مطالعه نمایند

سوالات پاسخ داده شده راجع به شیوه کار وب سایت تخصصی درسُ کتاب به آدرس  www.darsoketab.com

 

من دانش آموز هستم و می خواهم چند ساعت تدریس با یک استاد خوب بگیرم . به آموزشگاه هم مراجعه کردم ولی شرایطشون به من نمی خوره . چکار کنم ؟

با سلام به شما کاربر گرامی

ابتدا با یک ثبت نام فوق العاده ساده وارد محیط کاربریتون بشید و درخواست خود را ثبت نمایید و با ورود به محیط کاربریتون از آخرین پیشنهادات واصله اطلاع پیدا می نمایید و پس از انتخاب استاد مورد نظرتون که با شرایط کیفی و قیمتی شما همخونی داشته باشه شماره تماس استاد و مدرسین را درخواست می نمایید تا بدون هیچگونه واسطه ای به ایشان دسترسی پیدا نمایید .

 


من یک مدرس هستم و در زمینه رشته خودم تدریس خصوصی می کنم لطفا به من بفرمایید باید چجوری در سایت درسُ کتاب تدریس بگیرم ؟

اولا سلام به شما همکار محترم

بسیار ساده و در ابتدا شما به سایت درسُ کتاب به نشانی www.darsoketab.com مراجعه می نمایید و با کلیک بر روی منوی ثبت نام یک محیط کاربری برای خودتون بسازید و با ورود به منوی "می خواهم نیازمندیهای درسی کاربران را ببینم و پیشنهاد تدریس بدم" می توانید نیازمندیهای ثبت شده توسط دانش آموزان و دانشجویان را رؤیت نموده و یکی از آنها را انتخاب نمایید و پیشنهاد قیمت خود را با ذکر توضیحات برای کاربر مورد نظر ارسال نمایید .

 


پس از اینکه بر روی نیازمندیهای ثبت شده کاربران کلیک می کنیم یک کد به نام کد درخواست به ما نشان می دهد می خواستم ببینم که این کد به چه دردی می خورد؟

 با سلام

چنانچه شما معلم و مدرس هستید ، زمانی که می خواهید در محیط کاربریتون نسبت به یک درخواست ، پیشنهاد قیمت ارائه دهید می بایست کد درخواست مورد نظرتون را درج نمایید ، خب این همان کد می باشد که با کلیک بر روی هر یک از درخواست های ثبت شده می توانید آن را یادداشت نمایید

 


من می خواستم رزومه ام را آگهی نمایم چکار باید بکنم ؟

با سلام به شما همکار گرامی

شما ابتدا ثبت نام نموده و پس از ورود به محیط کاربریتون و با ورود به منوی "تدریس می کنم و می خواهم رزومه ام را آگهی نمایم" می توانید مشخصات خود را به همراه عنوان و متن های درخواستی و دو عکس تبلیغاتی از خودتون و رشته مرتبط با گرایشی که تدریس می کنید ، آگهی نمایید .

 


ثبت نام و ورود به محیط کاربری برای درج آگهی رزومه تدریس نیاز هست ؟

با سلام

بله به دلیل فراهم آوردن محیطی امن و مناسب برای دانش آموزان و مدرسین ساخت محیط کاربری را الزامی نموده ایم لیکن پس از ورود به محیط کاربریتون ، شما در عرض کمتر از چند دقیقه آگهی تدریس و رزومه خودتون را می توانید به راحتی ثبت نمایید .

 


من یکسری کتاب دارم که دیگه به دردم نمی خورند چطوی می تونم آنها را آگهی نمایم ؟

با سلام به شما کاربر گرامی

شما می توانید بدون ثبت نام قبلی وارد منوی "کتاب و جزوه دارم و می خواهم آگهی فروش ثبت نمایم" شوید و با ذکر مشخصات کتاب خود و زمان نمایش به همراه دو عکس از کتاب مربوطه ، آگهی خورا ثبت ، منتشر و مدیریت نمایید

 


من یک خانم هستم و دوست ندارم مشخصات تماسم را در متن آگهی هام منتشر نمایم چطوری می توانم آگهی دهم ؟

با سلام به شما خانم همکار

در اینجا باید به همین نکته بسیار پرمخاطب اشاره نمایم که دغدغه بسیاری از همکاران شما و به جز برخی خانمها ، حتی برخی از آقایان این هست که می خواهند تماسها را خودشان مدیریت نمایند و این امکان را در خیلی از سایت ها نیافته اند . لیکن ما در وب سایت تخصصی درسُ کتاب بابت این موضوع امکان ویژه ای را تدارک دیده ایم و آن این هست که شما کاربر گرامی پس از ثبت آگهی و دریافت کد رهگیری کافی است به منوی "ویرایش آگهی" وارد شوید و مشخصات تماس خود را با فشردن دکمه "حذف مشخصات" غیر قابل دیدن نمایید و از این پس یک دکمه در آگهی شما فعال می گردد که هر فردی بخواهد با شما مکاتبه نماید فقط کافی است که با کلیک بر روی همین دکمه برای شما پیغام بگذارد .

تمامی پیامها در محیط کاربری آگهی که از منوی "ویرایش آگهی " وارد آن شده اید ، نمایش داده می شود

  


زمان نمایش آگهی و ثبت نیازمندیهای تدریس خصوصی به چه شکلی می باشد لطفا توضیح دهید ؟

با سلام

زمان درج و انقضاء آگهی ها و نیازمندیها در دست و طبق نیاز خود شما می باشد و این بدان معنی هست که زمان را خودتان مدیریت می نمایید و با خرید بسته های زمانی مورد نظرتون تعیین می نمایید زمان شروع و پایان آن چه وقت و زمانی باشد

 


ترتیب نمایش آگهی های رزومه ها در وب سایت درسُ کتاب چگونه است ؟

آیا مثل خیلی از سایت ها به آخر می رود ؟

آخه من در جای دیگر هم ثبت نام کردم ولی آگهی من در صفحه چهل و پنجم هست و کسی من را نمی بیند .

شما چطوری آگهی ها را نمایش می دهید ؟

با سلام به شما کاربر گرامی

ببینید دقیقا این موضوع یکی از مهمترین مسائلی بوده که در طراحی وب سایت درسُ کتاب همکاران ما به عنوان دغدغه در نظرشون بوده و با بررسی صدها سایت خارجی و داخلی ترتیبی را اتخاذ نموده اند که به نظر بسیاری از بازدیدکنندگان محترم عادلانه و مناسب بوده است و آن نمایش رندمی در 12 تابلوی صفحه اول و صفحات دیگر سایت می باشد و این یعنی ویژه بودن و همان 7 ستاره بودن که بسیاری از سایت ها هزینه های گزافی بابت آن دریافت می نمایند .

و همچنین در قسمت "رزومه اساتید برتر" و یا "کتاب های نو و دست دوم" که تمامی آگهی ها مرتب شده اند از سیستم نمایش رندم استفاده نموده ایم تا تمام آگهی ها در چند بار کلیک کاربران در سایت ، به طور مساوی نمایش داده شود .

بله متأسفانه مشکلی که عنوان کردید در بسیاری از سایت ها وجود دارد که آگهی شما به عقب تر می رود و چنانچه شما هزینه و پول بیشتری بدهید به بالا می آیید و این یعنی بیزینسی نگاه کردن که شاید در جای خودش خیلی خوب باشد ولی در کار فرهنگی و امر تدریس کمی غیرعادلانه شاید به نظر برسد .

ما دقیقا این مسئله را تغییر داده ایم و تعرفه ای که شما انتخاب می نمایید بابت فقط و فقط زمان نمایش آگهی خواهد بود و تمامی آگهی های موجود دارای ارزش یکسان و همگی ویژه و 7 ستاره هستند .

 


تعرفه ها چگونه است ؟

با سلام به شما کاربر گرامی

تعرفه های موجود در وب سایت تخصصی درسُ کتاب نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بسیار ناچیز و کاملا غیر مقایسه با برخی از وب سایت های موجود می باشد .

برای ثبت نام ، ثبت و نمایش آگهی مدرسین در مدت یک ماه 45000 تومان ، سه ماهه 95000 تومان ، شش ماهه 145000 تومان ، نه ماهه 195000 تومان و تعرفه درج کتاب تا مدت یک سال 500 تومان و تعرفه رؤیت مشخصات تماس اساتید 5000 تومان تعیین گردیده است و همچنین بابت ثبت نام دانش آموزان و ثبت درخواست تدریس خصوصی هیچگونه هزینه ای دریافت نشده و این خدمات به صورت کاملا رایگان ارائه می شوند .

بسته های زمانی فوق به مدت محدود به این قیمت بوده و مجددا به قیمت واقعی خود تبدیل خواهند شد .

 


استخدام و همکاری با شما چگونه است ؟ ممنون میشم توضیح بدین !

با سلام به شما کاربر محترم

افرادی که تدریس می نمایند و یا می خواهند در زمینه معرفی خدمات آموزشی وب سایت درسُ کتاب فعالیت نمایند و علاقه به استخدام دارند می توانند در قسمت "تماس با ما"  با ما مکاتبه نمایند تا کارشناسان ما با ایشان مکاتبه و شرایط استخدامی برای ایشان شرح داده شود . 



من مدرس هستم و تدریس خصوصی می کنم سوالم اینه که بعد از ثبت نام و پرداخت تعرفه ثبت نام آیا برای ثبت آگهی تدریس خصوصی می بایست هزینه جداگانه ای بدم؟

با سلام به شما کاربر محترم

ببینید تعرفه هایی که برای ثبت نام مدرسین محترم گذاشته شده دربرگیرنده هزینه های حق عضویت و ثبت آگهی و امکان ارائه پیشنهاد قیمت به درخواست های تدریس خصوصی دانش آموزان می باشد و در زمان مورد نظر طبق بسته زمانی خریداری شده هیچگونه هزینه ای توسط شما استاد محترم پرداخت نمی گردد .